maandag 24 juni 2013

Vachten opruimen

  
En toen was het zondag de beurt aan mijn eigen Drentse Heideschaap vachten.
Eigenlijk ben ik, na mijn ervaring in Schijndel, poepie trots op de prachtige vachten die mijn schaapjes mij gegeven hebben. Niet dat de Kempische Heideschapen niet mooi zijn, maar Drents heeft blijkbaar toch meer mijn voorkeur.

 
Kijk toch eens naar die prachtige lokken! Mijn handen jeuken nu al om weer een workshop te mogen geven! Of gewoon heel egoïstisch alles zelf te vervilten! Stuk voor stuk zijn het beauty's! 

Voor de liefhebber; Zaterdag 27 juli is er weer een workshop. Let op, want de vachten zijn maar beperkt beschikbaar. Op = Op! Als je mis grijpt, moet je een héél jaar wachten.

Dus zondag waren Erwin en ik heel productief. We hebben 4 stallen. Één is het voerhok en dus bezet. Één is  opslag geworden voor vachten en camperuitrusting (interieurs, banden, versnellingsbakken, bumpers, ramen, keukens, banken en stoelen). Aangezien ik graag wat meer ruimte wilde om de vachten rustig te kunnen pakken, heb ik Erwin gevraagd mij te helpen met het opruimen. Omdat twee stallen nog leeg zijn, althans één is 's winters bezet door de pony's, konden we de opstalstal leegruimen en om-opruimen in de laatste leegstaande stal. Erwin is handig. Hij heeft een onwijs stevige stellage gebouwd, zodat we een etage erbij hebben. Nu past alles er netjes en voor mij ook hanteerbaar in.
Hoera. 
Een nuttige, wel spierpijnlijke, zondag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten