zondag 16 juni 2013

Kleine eendjes worden groot...

We waren afgelopen nacht niet thuis, we hebben een rondje Nederland gedaan. Vanmorgen toen ik de eendjes, Pluk en Art gedoopt, ging verschonen, viel het me opeens op dat ze eigenlijk al enorm gegroeid zijn.  Zo groot dat ze nog maar amper in hun zwembadje passen. Het water had ik met slootwater gevuld -dan zit er leuk wat kroos in waar ze mee kunnen spelen- en even naast de kooi gezet, Art kwam meteen 'zwemmen'. 
Omdat ik voor mijn werk een presentatie moet geven, samen met de afdeling, zijn we op zoek om op een originele manier zonder al te veel taaie droge tekst een leuke weergave van de afdeling te geven. Toen stuitte ik op onderstaande filmmaker. Geniet er van! ik hoop dat de link te openen is :)



1 opmerking:

  1. Heel groot zijn ze al!! Schrijf je ook nog over zondag? Ik ben zooo benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen