vrijdag 14 juni 2013

Blueberry


We hebben een Amerikaanse Blueberry struik op het terras staan en de eerste besjes hangen er aan! 
Met een beetje mazzel kan ik binnenkort lekkere American Blueberry pancakes maken.
Al geoefend met blauwe besjes uit de supermarkt, maar die waren muy lekker. Voor nu laat ik ze rustig groeien en geef ik ze braaf water. Hopelijk helpt het zonnetje ook nog een beetje mee. Het lijkt net of de zomer vorige week al is geweest en de herfst haar intrede al doet. Brr, wat een storm. Hier waait het volgens mij altijd harden dan in Haarlem. Na zo'n avondje met een beetje wind, stormt het hier en hebben we vaak schade. Voornamelijk in de kinderboerderij met omgewaaide huisjes, hekken die open waaien dat we dan alle diertjes weer moeten sprokkelen, dat soort dingen. Niet ernstig, maar vervelend. Ook de dieren worden schrikachtig en onrustig. Oh, nog geen nieuw Nandoe ei, maar ik was er vroeg vanmorgen... wie weet straks. 


1 opmerking:

  1. Ik had ook een lekker recept met havermout pannekoekjes en bessen/fruit gevonden, niet alleen lekker, maar ook super snel en simpel!

    BeantwoordenVerwijderen