zaterdag 25 mei 2013

Plafondplakkers



Ah, lief! Ook de zwaluwbaby's zijn uitgekomen. De lente begint, eindelijk! Of let ik er nu pas echt op, sinds ik blogjes schrijf, op zoek naar leuke meldingen. Mijn intentie was een schaapherdersblog openen en over de schaapjes schrijven, maar ik maak steeds vaker zijsprongen naar andere wetenswaardigheden die ook zo leuk zijn om te delen. De schaapjes blijven nog wel en doen braaf hun ding, grazen. Die bewaar ik voor later als het wat rustiger wordt bij de zijsprongen.
Vorig jaar was het nestje, wat papa en mama Boerenzwaluw kunstig hadden gelijmd, niet blijven plakken en viel met kuikens en al naar beneden. Jammer genoeg hebben we ze te laat gevonden en moesten we de lijkjes bergen. Dit jaar dus betere kansen voor de mini's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten