vrijdag 31 mei 2013

Nieuwe Phone

Hoera! Een nieuwe telefoon! 
En natuurlijk nóg mooier en beter dan die ik had. Het enige kleine nadeel van wisselen van telefoon is dat ik altijd allerlei gegevens verlies... Dus ook alle WhatsApp-jes/sms-jes/contactgegevens.... Gelukkig was ik wel zo technisch om fotootjes op mijn pc te zetten, dat vond ik al een hele prestatie. Ondanks dat het alleen maar een kwestie van een snoertje koppelen was. Voor alles is een eerste keer. Wat contacten en berichtjes betreft, heel vervelend. Dus Sander, die mij kent van vroeger (was dat middelbare school vroeger of basisschool vroegen toen ik nog een andere naam had?) als je me volgt, 
ik ben jouw aardige appje kwijt, sorry! 

Maar het kan dus zijn, dat ik laat en slecht reageer, niet geheeeel mijn schuld :)

Wel onwijs leuk een nóg modernere phoon, deze kan weer zoveel meer en blinkt nog zó hard. 
Onwijs snelle en mooie foto's, uitgerust met een super geluid. 
Een HTC One, kan ik iedereen aanraden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten