zaterdag 25 mei 2013

Ketting

Afgelopen woensdag stond ik op een new born markt in Hoofddorp.. in de storm en kou... Maar het was wél droog! Dus. 
Gelukkig stond ik in de luwte van de rukwinden, de overburen moesten regelmatig achter 
hun lampenkappen en flyers aan rennen. Mijn stalletje bleef ongedeerd, maar ook onbewonderd.. 
De aanloop was niet enorm en mijn producten niet bestemd voor het publiek daar. Uiteindelijk was het een gezellig dagje bijkletsen met een vriendinnetje met wie ik daar stond. Voor de markt had ik new born slofjes gevilt, van ongeveer 9 centimeter, omdat we een give away deden had ik balletjes gevilt met kleurtjes van binnen om sleutelhangers van te maken. Ik had een paar balletjes over en ergens had ik een foto gezien met een balletjes ketting en natuurlijk dacht ik: "dat kan ik ook!". Resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. De ketting is erg decoratief als je hem draagt en leuk om te maken. Helaas, voor mij, had niemand op de new born markt er oog voor. Dus óf ik moet inzien dat ík de enige ben die mijn maaksels leuk vindt -auw- óf ik moet volhouden en nog een andere creatieve markt proberen. Ha,ha.. Wordt vervolgd..

1 opmerking:

  1. Andere creatieve markt! Hij is mooi! Was er wel belangstelling voor de fotografie?

    BeantwoordenVerwijderen