maandag 5 augustus 2013

Muisjes

Via mijn zus kwam ik op een leuke site terecht met grappige patroontjes. In mijn vriendenkring zijn nu al een aantal dames zwanger en aan het bevallen. Dus ik heb leuke en handige kadootjes nodig. Vaak zoek ik iets wat niet standaard is.. En dat is lastig. 
Nu heb ik via grietjekarwietje.nl een mooi patroon gekocht en haak ik er op los. Muisjes in alle kleuren van de regenboog, na ja.. zo ver mijn voorraad mij voorziet. 


Het zijn speenmuisjes. Zij hebben een clip aan het einde van hun staart, die zet je vast aan het shirt van de baby. De muis houdt de speen vast en als de speen uit de mond valt, blijft die vrolijk bungelen. Ben je de speen zat, dan berg je die op ín de muis. Heel handig, grappig en nog praktisch ook. Dat is precies wat ik zocht. 

 Nu kan ik mij weer trots op de kraamvisites tonen, met een lief kadootje.




1 opmerking: