maandag 1 juli 2013

Alles uit de Kas


Erwin heeft een kas voor me gebouwd, onwijs groot. We hebben er al wat planten in gezet. Onder andere een kiwi-bes, kiwi-plant, kaki en vijg. Ik heb gepoogd om wat zaadjes te gaan kweken van aardbei, courgettes, paprika's, radijsje en sla. 
Gisteren reden we van een verjaardag terug en zagen we een open dag bij de Moestuinvereniging. Even een klein kijkje genomen hoe dat nou gaat. Daar het idee gevat om de groenten gewoon in de grond van de kas te planten. Was ik nog niet op gekomen. Ik dacht alleen nog maar in bakjes. Dus er komt nog een druif, die mag gaan slingeren door de kas en verder kijken of we tomaten de lucht in krijgen.. 
Het is er heerlijk warm, net Spanje. Ik geloof dat het per ongeluk al gedoopt is tot 'klein Spanje'. Gemiddeld  is het er 30 graden geweest. Hmmmm. Net echt zomer.

1 opmerking: