dinsdag 12 juli 2016

Ingewikkeld



Ik ging een rondje lopen om te kijken of iedereen nog veilig en blij is...
Nou, ik viel meteen met mijn neus in de boter.

Teddy zat ingewikkeld in het hek.


Ik denk dat hij Piet aan de andere kant van het hek zag en een beetje
met hem heeft staan vechten. Nou ja vechten, macho gedrag vertonen eerder.

Bepakt en bewapend met zaag, kniptang en Jöel spoedde ik mij terug naar de wei om de arme drommel te bevrijden. Knippen ging mij eigenlijk aan het hart. Zweet en tranen zitten er in dit hek. Dus begonnen we met een klein puntje van de hoorn er af te zagen omdat die met geen mogelijkheid tussen dat andere stukje te krijgen was voor een beetje meer speling. 
Helaas, de zaag begaf het... Toch bijna het hek er aan..

Lang leve Jöel zijn spierballen. 
Hij heeft het hek net die twee  millimeter kunnen openen om dat kleine kontje hoorn
er door te priegelen. Toen was het een eitje om Teddy los te krijgen.
Na een grote knuffel ging hij weer blij de wei in, samen met Harry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten