zaterdag 29 maart 2014

Beroemd


Vandaag hadden we een fotograaf op bezoek.. 

Vorige week had ik een telefoontje gehad van een mevrouw van de VT-Wonen, dat zij graag langs wilde komen. Dat zou dan vandaag zijn. 

Om 10 uur stond er een meneer voor de deur. Eigenlijk had ik géén idee wat te verwachten. Dat maakt ook niet uit, want het zou om de wol gaan. Gelukkig had ik wel nog iets in mijn achterhoofd dat het om foto's maken zou gaan en er kwam in het gesprek ook een vraag of we leuk wonen.. Ehm, tja.. Ik geloof het wel?! Gek is dat, natuurlijk wonen we leuk. Maar of we leuk genoeg wonen om in een tijdschrift als VT-Wonen te komen?? Nog nooit over nagedacht. Dus deze week als een malle 's avonds strategisch kamer voor kamer doorgelopen om op te ruimen, schoon te maken en stylish verantwoord - wat dat ook wezen moge- er uit te zien.

Enfin, koffie stond klaar en we hebben even wat gedronken aan tafel voor de kennismaking. Dus het ijs was gebroken, we waren stiekem toch wat onder de indruk. Het bleek dat deze meneer alleen niet van de VT-Wonen is, maar voor meerdere bladen schrijft. Dus het is nog maar even afwachten in welk magazine we worden geplaatst.

De hele dag zijn we in touw geweest, eerst een kennismakingsrondje over de landerijen gedaan. Toen op pad met de camera in de aanslag op verschillende binnen en buiten locaties.

Een leuk dagje, met hopelijk een leuk pr-stukje in een passend tijdschrift. 
Spannend!  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten