woensdag 25 februari 2015

Sunday Market



Wij zijn natuurlijk nog op de Sunday Market geweest.
Het was een leuke markt. Ik heb er weinig van gezien.
Dan vind ik het gewoon te onbeleefd om bij mijn eigen kraam weg te gaan.
Én aan het eind van de dag wil ik toch een kleed af hebben.


Ons "nieuwe" outfit voor op markten en demonstratie dagen.
Eigenlijk zochten we een mooie Houthakkers Jas (rode ruit motief), maar
in de winter is dat wat te koud en hebben we een stoer 'wol' alternatief gevonden
wat ook goed bij ons past. Ik heb het niet onwijs koud gehad.
(behalve dan dat ik met mijn handen in het koude water stond te wrijven voor een demo)


Alles hadden we uit de kast getrokken om mee te nemen.
The more, the merrier ;)

Jammer genoeg, ging ook alles weer mee retour. 
Wat dan weer wel leuk is, ik heb al weer wat nieuwe aanmeldingen voor de workshops.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten