zondag 20 juli 2014

Charlie Zwabber


We hebben een nieuw projectje.
Mag ik je voorstellen: Charlie Zwabber, zoon van Marly.

Het blijkt dat onze schaapjes koper te kort hebben, hierdoor is Charlie gaan zwabberen. Hij kan niet meer goed me de kudde meekomen en valt om. Zijn achterhand is slecht en ongecoördineerd. 

Erwin had hem vorige week uit de sloot gevist op het (W)eiland,
waarschijnlijk was de rest gaan slootje springen, dat kan hij niet meer zo goed.
Dus nu woont hij gezellig bij ons. Wordt hij flink vertroeteld, lekker veel te eten, hij was wat vermagerd. 
Helaas door zijn zwabber praktijken, is hij hier ook al in de sloot gekukeld. Een voordeel, het was op de dag dat de hitte golf was en hij kon staan op de bodem. Dus een mooie cooldown.

Hij heeft van mij een schapenbel om gekregen en af en toe loop ik naar buiten 
om te horen of hij nog wandelt, zwabbert eigenlijk.
Is het te lang stil, ga ik toch even kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten