zondag 9 februari 2014

Kijk nou dan!


Is het geen plaatje?!

We noemen hem Joep.

Vanmorgen toen we eten gingen geven, zag ik een lammetje scharrelen en bij mezelf dacht ik nog: "Hé, Loetje was toch groter? Wat een kleintje". 

Maar toen ik een nageboorte zag liggen, wist ik wat het betekende. Meteen riep ik Erwin, die al
 onderweg naar de sloot was om die te controleren op drenkelingen. Hij spoedde
 zich naar me toe en begon te glimmen van trots.

Maar om nou te ontdekken wie de mama is... was nog even een issue.. wat trouwens niet
lang duurde.. Tussen het eten door hoorde ik Sonny een lokroep roepen, ik wist meteen
dat onze lieve Sonny de mama is.
Nog even één kleine check gedaan, en toen wisten we het zeker.

Dus ook Sonny en Joep staan nu gezellig in de kraamkamer bij Blondie en Loetje.

We zijn zo trots! Er zal nu alleen wel een  baby-boom op gang komen... 
Laat die kleine smurfjes maar komen, wij zijn er klaar voor hoor!

En nog even mama op de foto; Sonny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten