maandag 29 april 2013

Zelfs herders leren bloggen..




Wij, Erwin en Natalie, noemen ons de Herders van Haaldersbroek. Dit omdat wij van 5 schapen naar een kudde van 21 schapen zijn gegaan. Wij wonen op een klein woonboerderijtje en proberen steeds meer zelfvoorzienend te worden.. Langzaamaan wordt de realisatie werkelijkheid.

Natuurlijk is dit leuk om te delen, vandaar een blog. Even oefenen en inkomen in posten/bloggen, dan zal dit ook gemakkelijker worden.

Dus welkom en veel leesplezier.

1 opmerking:

  1. Hoi Nathalie,
    Wat een leuk idee om een blog te beginnen.
    Even voorstellen; Ik ben Marga en ken je ouders van heel lang geleden. Ik mail regelmatig..nou ja... met je moeder en hoor dan ook een beetje over hoe het jullie vergaat.
    Jullie zijn allebei heel creatieve dames net als jullie ouders.
    Hardstikke leuk. Bij mij ligt de creativiteit op het moment een beetje stil, maar ook ik heb zo mijn dagen.
    Veel succes met alles wat jullie ondernemen!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen